Wednesday, June 13, 2007

A posle žurke - posao!

Što se tiče ljudi koje sam pitao a i mene - žurka je uspela.
Jedino mi je posle trebalo par dana da se odmorim i napunim baterije posle dve noći (ne)spavanja po 2-3 sata i posla posle toga. Zato me i nije bilo ovde. Ali vredelo je, zar ne?
Šta ti misliš? Slobodno ostavi utisak sa žurke ovde...

Vest sa civilke je da sam od 11. juna raspoređen kao kurir Opšteg odseka. "Da ne gubim vreme" dok se dogovorim sa prof. Milutinovićem... :) Posao se uglavnom svodi na raznošenje raznih dokumenata (do/od Rektorata, FON, Farmaceutskog,...).

Za kraj jedna slika naše otuđenosti:
Prolaz kod Zelenog Venca posle near-potopske kiše u utorak:
Gužva. Ljudi se vraćaju sa posla. Idu na autobuse. Guraju se od Brankove ka stanicama. Dolaze do izlaza kod pekare gde vide da je ceo prolaz poplavljen. Ćutke se okreću i vraćaju nazad, opet se gurajući sa ljudima koji ne znaju da je prolaz potopljen. Usput vide šta ima na "tezgama" možda i kupe neku majicu, čarape ili zeku. Ali nikom ne bi palo na pamet da kaže onima koji ne znaju da ne može da se prođe! Ni ja nisam nikome rekao. A prodavci mudro ćute i trljaju ruke...

No comments: