Friday, November 23, 2007

Novosti ali ne filmske

Evo, sticajem okolnosti sam ugrabio par slobodnih trenutaka da se posvetim ovom mestu na kom možeš da saznaš šta se događa u mom životu...
"A šta se to događa u tvom životu, Marko?" sad me ti pitaš, a ja ti kažem:


Krenuo sam na obuku za vozačku dozvolu B kategorije u Auto školi JKP "Parking servis". Do sad sam imao 4 časa, od čega 3 časa vožnje po poligonu (tokom kojih se moje raspoloženje promenilo iz "ja ovo nikad neću naučiti" u "hm... sviđa mi se!").

Od 2008. počinjem da radim na projektu "Prosense" (Wireless Sensor Networks), finansiranom od strane EU, preko profesora Veljka Milutinovića (kod kog trenutno služim civilno vojsku). Moja oblast će biti algoritmi rutiranja. U martu sledeće godine se planira put u Dablin na prvi sastanak svih učesnika u projektu.

Imam novi mobilni, ako se tako može nazvati Nokia 9500 :)

Odselio mi se Mima Cima, tako da sam opet sam u gajbi na kraju sveta (kako NBg-đani zovu ovaj moj kraj).

Višnja se preselila iz Dubrovačke (Dorćol) u Vukovu (Zemun - Gradski park). I dalje je cimerka sa Ljubicom. Stan su našle tako što su dale dva oglasa u Politici (oko 400 dinara za 12ak reči za jedno izdanje). Vrlo efikasan način traženja stana!

Eto... ako se setim još nečeg, dodaću...
(Možda bi ovo trebalo da bude više postova, ali mrzelo me je da kucam svaki posebno)

No comments: